Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora
Головна » Файли » Конспекти уроків » Конспекти уроків

3 клас
22.03.2018, 10:49

МАТЕМАТИЧНА ВІКТОРИНА (3 клас)

Мета: поглиблювати знання з математики; розви­вати логічне мислення, винахідливість, інтерес до ма­тематики; виховувати дружелюбність, старанність.

Обладнання: картки із задачею для капітанів ко­манд; два аркуші паперу; ручки.

                                            Хід заходу

І.         ВСТУПНЕ СЛОВО ВЧИТЕЛЯ

  • Сьогодні ми проведемо математичну вікто­рину. Що означає це слово? Слово «вікторина» по­ходить від латинського «вікторія», означає «пере­мога» . Отже, вікторина — це змагання між коман­дами. Зараз об’єднаємося у дві команди. Кожна команда має обрати капітана і придумати назву.

Я по черзі ставитиму запитання командам, а ви відповідатимете.

Правильну відповідь журі оцінюватиме 2 ба­лами, неправильну — 0.         .

  • Якщо команда називає неправильну відпо­відь, то відповідає друга команда, або навпаки. Отже, починаймо!

II. ПРОВЕДЕННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ ВІКТОРИНИ

                          Завдання командам

     1  команда

  1. Як називається число, що отримують у резуль­таті ділення? (Частка)
  2. Як знайти невідоме зменшуване? (Потрібно до різниці додати від’ємник.)
  3. Що таке прямокутник? (Це чотирикутник, у якого всі кути прямі.)
  4. Дівчинка задумала число. Якщо його змен­шити у 6 разів, отримають  8. Яке число заду­мала дівчинка? (48)
  5. Двоє грали у шахи 2 години. Скільки часу грав кожен шахіст? (2 години)
  6. Назвати двоцифрове число, одним із сусідів якого є найменше трицифрове число. (99)
  7. У числі 325 закреслити цифру 2. На скільки зменшилося число? (325 - 35290)
  8. У кімнаті були стільці на трьох і чотирьох ніж­ках. Скільки і яких стільців, якщо всього 10 ніжок? (2 стільці на трьох ніжках і 1 — на чотирьох ніжках)
  9. Три дятли роздовбували шишки. Третій роздо­вбав утричі менше, ніж другий. Другий — на 10 шишок менше, ніж перший. Чи можна ска­зати, що перший дятел роздовбав найбільше? (Так)
  10. Сума номерів трьох будинків, що стоять по­руч по один бік вулиці, дорівнює 117. Визна­чити ці номери. (37, 39, 41)

 

 Задача для капітана команди

  1. У трьох дівчаток разом 27 цукерок. У Марій­ки на 3 цукерки більше, ніж у Олі, а у Катру­сі вдвічі більше цукерок, ніж у Олі. Скільки цукерок у кожної дівчинки? (У Олі 6 цукерок, у Катрусі 12 цукерок, у Марійки9)  

    2   команда

  1. Як називають числа при множенні? (Перший множник, другий множник, добуток)
  2. Як знайти невідомий від’ємник? (Потрібно від зменшуваного відняти різницю.)
  3. Що таке квадрат? (Це прямокутник, у якого всі сторони рівні.)
  4. Назвати звірів у такому порядку, щоб їх ма­са збільшувалася: заєць, слон, мишка, тигр. (Мишка, заєць, тигр, слон)
  5. Назвати найменше двоцифрове число. (10)
  6. Скільки ніжок у чотирьох кішок? (16)
  7. До двоцифрового числа ліворуч приписа­ти цифру 5. На скільки збільшилося число? (На 500)
  8. У двох їжачків було 7 яблук. Чи може у одного з них бути на 6 яблук більше, ніж у другого? (Так)
  9. Петрик у зоопарку дратував трьох верблюдів водночас. Кожний з цих верблюдів розсердив­ся на Петрика по 3 рази. Скільки разів розсер­дилися верблюди на Петрика? (9)
  10. Після прибирання своєї кімнати Олексій зміг вимести з неї 15 г сміття. А коли за віник  взялася мама, то вимела звідти втричі біль­ше сміття. Скільки грамів сміття всього було у кімнаті Олексія? (15 х 3 = 45 (г); 15 + 45 = = 60 (г))

     

Задача для капітана команди

  1. Якщо дівчинка купить 4 цукерки, то у неї залишиться 48 к. А якщо вона купить 6 цу­керок, то залишиться лише 32 к. Скільки ко­штує одна цукерка? (6-4=2 (к.); 48 - 32 = = 16 (к.); 16 : 2 = 8 (к.))

 

  1. ПІДСУМОК ГРИ
Категорія: Конспекти уроків | Додав: Галочка
Переглядів: 91 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar