Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora
Головна » Файли » МО вчителів » МО вчителів іноземної мови

План роботи МО на 2015-2016 н.р.
12.02.2016, 12:19

I засідання                                                                                                  02.09.2015 року

Тема: нормативні документи Міністерства освіти та методичні рекомендації. Державний стандарт у 2, 5 класах за новими програмами

 

Мета: вивчення нормативно-правових документів, що регламентують діяльність учителів ІМ

 

Форма проведення: організаційно-інструктивна

 

Теоретична частина:

1. Самоаналіз роботи МО за попередній рік

(Вознюк О.М.)

2. Обговорення плану МО та розподіл доручень

(Бірук М.І.)

3. Вивчення методичних рекомендацій

(Лещенко Л.М.)

4. Погодження календарно-тематичних планів вчителів ІМ школи

(Килюшик Т.В.)

5. Підготовка до проведення I етапу Всеукраїнських шкільних олімпіад

(Бірук М.І.)

Література:

  1. Постанова Кабміну від 23.11.2011р. №1392
  2. Доктрина національної освіти 2002р.
  3. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з ІМ – 5-7 класи. – Вид. дім «Освіта», 2013
  4. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з ІМ – 8-9 класи. Перун, 2005
  5. Навчальна програма з ІМ для загальноосвітніх і спеціалізованих шкіл. – Київ, 2010

Домашнє завдання:

Скласти завдання на I етап Всеукраїнських шкільних предметних олімпіад

II засідання                                                                                                28.10.2015 року

Тема: сутність здоров’язберігаючих технологій

 

Мета: забезпечити всебічну і ґрунтовну підготовку вчителів до процесу зміцнення фізичного та психічного здоров’я школяра;

            запобігання виникненню нових захворювань;

            визначення ефективності використання здоров’язберігаючих технологій на уроках ІМ;

 

Форма проведення: бесіда

 

Теоретична частина:

1. Сутність здоров’язберігаючих технологій

(Бірук М.І.)

2. Оздоровчі технології

(КилюшикТ.В.)

3. Технології навчання здоров’ю

(Бортник М.В.)

4. Виховання культури здоров’я

(Лещенко Л.М.)

 

Практична частина:

1. Прийоми здоров’язберігаючих технологій: емоційне розкачування (компліменти); руховий режим; гра-пантоніма; засоби релаксації; арт-терапія; аромотерапія; фізкультхвилинки; музичний супровід; жартівливі історії; гімнастика; енергізатор «Ти – робот»

2. Вірші, римівки, пісні, ігри з елементами здоров’язберігаючих технологій

 

Література:

  1. Ващенко О. Готовність вчителя до використання здоров’язберігаючих технологій // Здоров’я та фізична культура. – 2006. – №8. – С. 1-6
  2. Освітні технології: навчально-методичний посібник / О.М. Пєхота, А.З. Кіктенко, О.М. Любарська та ін. За заг. ред. О.М. Пєхоти. – К.: А.С.К., 2001. – 256 с.
  3. Пометун О. Сучасний урок: інтерактивні технології навчання. – А.С.К., 2004. – 192 с.

Домашнє завдання:

Підготувати конспекти уроків з елементами здоров’язберігаючих технологій

(вчителі школи)

 

 

 

 

 

III засідання                                                                                               

Тема: впровадження ІКТ на уроках ІМ

 

Мета: показати шляхи використання ІКТ, які дозволяють сформувати в учнів мовні навички та мовленнєві вміння та сприяють глибокому, міцному засвоєнню знань

Форма проведення: круглий стіл

 

Теоретична частина:

1. Комп’ютер – джерело навчальної інформації

(Лещенко Л.М.)

2. Функції мультимедійних засобів

(Вознюк О.М.)

3. Етапи планування уроку з використанням ІКТ

(Бірук М.І.)

4. Переваги і недоліки використання ІКТ

(Килюшик Т.В.)

5. Обговорення плану проведення тижня англійської мови

(вчителі школи)

Практична частина:

Досвід Марчук О.А. та Яновської О.В.

Презентації уроків з ІКТ

Література:

  1. Захарова І.Г. Інформаційні технології в освіті: Посібник для студентів. – М.: Видавничий центр «Академія», 2003. – 192 с.
  2. Маслюк Ю.А. Проблеми використання інформаційних та комунікаційних технологій у навчальній діяльності // Інновації в освіті. – 2006. – №1. – С. 117-123
  3. http: www.efmf.ru – уроки та вправи з граматики та лексики
  4. http: www.multiculti.ru – сайт містить велику кількість підручників, аудіо- та відеоматеріалів, текстів на англійській мові

Домашнє завдання:

Підготувати розробки позакласних заходів

IV засідання                                                                                               

Тема: розвиток критичного та креативного мислення учнів

 

Мета: підвищення інтересу до процесу навчання та активного сприйняття навчального матеріалу, розвиток здатності до самостійного аналізу і вміння приймати різні думки

 

Форма проведення: диспут

 

Теоретична частина:

1. Основні фази технології: виклик; реалізація (осмислення); рефлексія (самооцінювання)

(Бірук М.І.)

2. Технології: what’s your rating?; priority ladder; insert; мозкова атака; асоціювання

(вчителі школи)

3. Обмін думками та пропозиціями щодо складання плану роботи МО на наступний рік

(вчителі школи)

 

Практична частина:

Навчальна гра: прийоми даної технології. Кластери. Читання з позначками INSERT. Синкани. Мозаїка. Пазли. Провокації. Дивую всіх. Есе

(вчителі школи)

Література:

1. Spector, J. Michael - de la Teja, Ileana. ERIC Clearinghouse on Information and Technology Syracuse NY. Competencies for Online Teaching. ERIC Digest. Competence, Competencies and Certification. - Р.1.

2. Тягло О.В. Критичне мислення: Навчальний посібник. – Х: Основа, 2008. - 189 с.

3. Sherman Jane. Sour own thoughts in your own words. // ELT Sournal. - 1995. - Vol. 47/1. - P. 190-198.

 

Проблемне питання району 

Створення умов для розвитку особистого творчого потенціалу шляхом формування інноваційного простору навчального закладу

 

 

 

 

 

Проблемне питання школи

Формування здоров’язбережувальної компетенції учнів шляхом упровадження інноваційних технологій

 

 

 

 

 

Проблемне питання методоб’єднання

Впровадження здоров’язберігаючих технологій на уроках ІМ.

 

Список

членів МО – учителів ІМ – Полицької ЗОШ I-III ст.

№ з/п

ПІП

Категорія

Стаж

Мова викладання

Проблемне питання

1

Бірук

Марія

Іванівна

 

1

 

22

 

Англійська

Організація самостійної

роботи на уроці

2

Бортник

Марія

Володимирівна

 

Спеціаліст

 

4

 

Німецька

Розвиток навичок читання на різних етапах

3

Вознюк

Олександра

Михайлівна

 

1

 

20

 

Англійська

Комунікативно-орієнтований підхід у розвитку мовлення

4

Килюшик

Тетяна

Володимирівна

 

2

 

8

 

Англійська

Розвиток навичок

діалогічного мовлення

5

Кулай

Наталія

Сергіївна

 

2

 

12

 

Англійська

Розвиток навичок читання

 

6

Лещенко

Людмила

Михайлівна

 

1

 

16

 

Англійська

Комунікативно-орієнтований підхід у вивченні граматики на різних етапах

 

Категорія: МО вчителів іноземної мови | Додав: Галочка
Переглядів: 982 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar