Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora
Головна » Файли » МО вчителів » МО вчителів початкових класів

АНАЛІЗ РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ТА ВИХОВАТЕЛЯ ГРУПИ ПОДОВЖЕНОГО ДНЯ ЗА 2014 - 2015 н. р.
10.02.2016, 16:06

           АНАЛІЗ  РОБОТИ  МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ТА  ВИХОВАТЕЛЯ ГРУПИ ПОДОВЖЕНОГО ДНЯ         ЗА  2014 - 2015 н. р.

                  

          Керівник:    Бокій Наталія Василівна

 

І. Вступ

 

МО вчителів початкової школи та вихователя групи подовже­ного дня працює над розв'язанням завдання та виховання учнів у сучасних умовах.

     У 2014 – 2015 н. р. методичне об'єднання учителів початко­вих класів та вихователя групи подовженого дня спрямовувало свою  роботу  на:

  • пошуки різноманітних форм занять для розвитку пізна­вальних потреб, здібностей, нахилів учнів;
  • формування ключових та предметних компетентностей молодших школярів на уроках літературного читання;
  • забезпечення якості освіти, компетенція чи компетентність: що ми формуємо у молодших школярів;
  • підвищення якості навчально-виховного процесу шляхом використання інноваційних технологій.

       

      Методичну роботу побудовано на основі системного підходу та принципів неперервної освіти педагогічних працівників, на діагностичній основі, глибокому вивченні та аналізі результа­тивності навчально-виховного процесу і рівня вихованості учнів, рівня професійної підготовки педагогів та вихователя.

На засіданнях МО обговорювалися і затверджувалися складені вчителями тексти контрольних робіт, моделі окре­мих   уроків.

Члени   МО   активно   впроваджували   у   свою   роботу   нові методики   навчання,   зокрема  проводили мультиме­дійні уроки:

  1. природознавство 2 клас «Погода взимку » ( вч. Будник Олеся Яківна )
  2. українська мова 4 клас «Прикметник як частина мови. Вживання прикметників у мовленні» ( вч. Сущик Ніна Степанівна )
  3. українське читання 3 клас «Лисичка та журавель(українська народна казка)» ( вч. Папежук Ніна Миколаївна )
  4. українська мова 3 клас «Повторення вивченого про речення» ( вч. Антонюк Юрій Володимирович ).

   

      На засіданнях МО систематично проводились обговорення новинок методичної літератури. Учителі початкової школи  відвідували  уроки  своїх  колег; успішно співпрацювали   молоді вчителі та  їхні   наставники.

     

     Члени МО школи відвідували заняття, які проводилися районним МО вчителів початкової школи, брали активну участь у підготовці цих за­нять. Зокрема,  25 листопада 2014р.  був проведений міжокружний семінар-практикум для вчителів 3 класу у  формі ділової гри «Особистісно орієнтований підхід   як умова впровадження  нового Державного стандарту  початкової  загальної освіти » . ( вч. Бокій Наталія Василівна ). Також показали відеофрагменти уроків у 3 класі:

  • математика « Усне додавання трицифрових чисел виду 240 + 430. Розширені задачі на зведення до одиниці» ( вч. Лесько Руслана Василівна )
  • математика « Віднімання круглих чисел на основі правила віднімання числа від суми виду 530 – 200, 530 – 20. Прості та складені іменовані числа. Задачі, які є комбінацією вивчених видів простих задач.» ( вч. Дукач Ольга Олександрівна )

   

       Протягом року успішно пройшли чергову атестацію вчителі: Сущик Ніна Степанівна, Будник Олеся Яківна, Лесько Руслана Василівна, Ланова Лідія Федосіївна, Рубаха Віра Миколаївна.

       Лесько Руслані Василівні підвищено кваліфікаційну категорію (І категорія)

Учителі Сущик Ніна Степанівна, Будник Олеся Яківна, Рубаха Віра Миколаївна брали участь у Конкурсі ярмарку педагогічної майстерності.   

    Багато часу вчителі Вознюк Тамара Петрівна, Сущик Ніна Степанівна, Килюшик Тетяна Володимирівна, Зелінська Ганна Григорівна приділяли роботі з обдарованими дітьми.

  

    Протягом 2014 – 2015 н. р. учителями початкової школи та вихователем групи подовженого дня   активно проводилася виховна та позакласна робота:

  •   жовтень -  «Свято осені» 2 – 4 класи;
  •   грудень – семінар класних керівників «Віночок українських оберегів» 2,4 кл. ( вч. Вознюк Т.П., Будник О.Я.);
  •  січень – Тиждень початкових класів;
  •  лютий – родинне свято «Зимі з весною помиритися і нам ніколи не сваритися» до свята Стрітення 2 клас ( вч. Бокій Н.В. );
  • березень – «Великий Кобзар українського народу» 3 кл. ( вч. Дукач О.О.);
  • квітень – «Подорож до країни Математики» 1клас разом зі старшою групою дитячого садочка ( вч. Кулай Г.А., Шепеть А. П. );
  • травень – «Прощавай, Букварику» 1 кл. (. Кулай Г.А., Шепеть А. П., Озеруга Н.П., Волошина Т.М. ).

 

       Аналіз роботи свідчить, що за минулий навчальний рік значно підвищився науково-теоретичний та методичний рівень викладання навчальних предметів, посилилась увага до виховної та розвивальної функції навчання, до пошуків його ефективних форм і методів.

 

     Перевірка навичок читання, обчислювальних навичок, навичок списування молодших школярів також свідчить про по­ліпшення результативності навчання, порівняно з попередніми роками.

 

 

 

 

 

 

Результати підсумкових директорських контрольних робіт

 

№ з/п

 

 

Предмет

 

 

 

Клас

 

 

 

Кількість учнів

 

 

 

Результати

високий рівень

достатній рівень

середній рівень

початко­вий рівень

К-сть

%

К-сть

%

К-сть

%

К-сть

%

1

Математ.

2-А

14

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

2-Б

16

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

2-І

7

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

2-С

10

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

3-А

16

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

3-Б

17

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

3-І

8

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

3-С

13

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

4-А

15

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

4- Б

16

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

4- І

5

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

4-С

8

 

 

 

 

 

 

 

 

13

Укр.

мова

2-А

14

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

2-Б

16

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

2-І

7

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

2-С

10

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

3-А

16

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

3-Б

17

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

3-І

8

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

3-С

13

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

4-А

15

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

4- Б

16

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

4- І

5

 

 

 

 

 

 

 

 

24

 

4-С

13

 

 

 

 

 

 

 

 

25

Укр..

чит.

2-А

14

 

 

 

 

 

 

 

 

26

 

2-Б

16

 

 

 

 

 

 

 

 

27

 

2-І

7

 

 

 

 

 

 

 

 

288

 

 

2-С

10

 

 

 

 

 

 

 

 

29

 

3-А

16

 

 

 

 

 

 

 

 

30

 

3-Б

17

 

 

 

 

 

 

 

 

31

 

3-І

8

 

 

 

 

 

 

 

 

32

 

3-С

13

 

 

 

 

 

 

 

 

33

 

4-А

15

 

 

 

 

 

 

 

 

34

 

4- Б

16

 

 

 

 

 

 

 

 

35

 

4- І

5

 

 

 

 

 

 

 

 

36

 

4-С

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Однак у роботі МО вчителів початкової школи є і   недоліки:

  • значна  частина  учнів   має   низький   рівень   орфографічної грамотності;
  • не   завжди   теоретичні   знання   учні   вміють   застосовувати практично;
  • частина  учнів   має   незначний   інтерес   до   читання.

Тому   робота   педагогів   повинна   зосереджуватися   на:

  • інтенсивній   мовній   практиці   учнів   (усній   і   писемній);
  • на подоланні розриву між теорією та практикою у навчанні мови;
  • на формуванні читацьких навичок та інтересу до вивчення художньої  літератури.

 

Проблеми, над якими працює:

  • педагогічна  громадськість району:

   «Створення умов для розвитку особистого творчого потенціалу шляхом формування інноваційного простору навчального закладу»

  • педагогічний колектив школи:

     «Формування здоров'язбережувальної компетентності учнів шляхом впровадження інноваційних технологій»

  • МО   учителів початкової школи та вихователя групи подов­женого дня:

     « Компетентнісний підхід у навчанні школярів»

 

     У 2015 -2016 н. р. методичне об'єднання вчителів початкової школи та вихователя групи подовженого дня працюватиме над проблемою:   

     «Інтерактивні технології навчання у початкових класах»

 

Методичне об'єднання ставить такі основні завдання на 2015 – 2016 н. р.:

  1. Спрямувати роботу на забезпечення високого рівня ви­кладання, формування в учнів практичних умінь і нави­чок.
  2. Удосконалювати форми і методи роботи на уроках, творчо ставитися до кожного уроку, впроваджуючи в практику до­сягнення педагогічної науки.
  3. Систематично знайомитися та впроваджувати в практику сучасні освітні   технології   та  інновації.
  4. Регулярно проводити огляд новинок методичної та художньої літератури, періодичних видань.
  5. Активізувати позакласну роботу з навчальних предметів, розвиваючи при цьому творчі здібності учнів.
  6. Проводити індивідуальну роботу з обдарованими учнями і з учнями, які не встигають.
  7. Використовуючи різні засоби, форми і методи навчання, ви­ховувати в учнів любов до рідної мови, повагу до культури і традицій свого народу,   інших народів світу.

 

Категорія: МО вчителів початкових класів | Додав: Галочка
Переглядів: 1779 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar