Рекомендації педагогам щодо спілкування з дітьми, схильними до правопорушень
- Проявляйте витримку під час спілкування з проблемними підлітками.
- Терпляче і наполегливо пояснюйте неправильність їхніх поглядів і поведінки.
- Намагайтесь переконувати і відкривати “важким” підліткам гідні та цікаві життєві перспективи.
- Постійним повчанням не закріплюйте у підлітків, схильних до правопорушень, негативну оцінку своїх учинків.
- Сприяйте організації педагогами та батьками спільних масових заходів, що з’єднують підлітків з різною поведінкою, світосприйняттям, успішністю.
- Втягуйте “важких” підлітків в суспільно корисні трудові справи, використовуючи притаманну їм завзятість в досягненні поставленої мети, прагнення до першості, частково усвідомлене почуття їхньої соціальної неповноцінності.
- По можливості, з метою перевиховання підлітків, які вже зробили помилку в житті, змініть обставини та звичні їм форми поведінки, виказуйте їм довіру, схвалюйте їхні досягнення.
- Виховуйте у таких підлітків вміння не тільки підкорятися, а й командувати, не принижуючи та не уражуючи інтереси однолітків.
|