Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora
Головна » Статті » Класному керівнику на допомогу

Психолого-педагогічна характеристика класу

                  Психолого-педагогічна характеристика класу

        В 3-Б класі навчається 16 учнів: 6 дівчат та 10 хлопців віком 8-9 років. Фізичний та психологічний розвиток учнів відповідає нормі.

        Соціально-психологічний стан дітей задовільний. У класі 1 дитина з неповної сім'ї, двоє мають вітчима. Характер відносин між учнями та їхніми батьками нормальний. Більшість дітей виховується в сім'ях, де панує взаєморозуміння та злагода.

       Більшість дітей має достатній навчальний потенціал і хороші здібності до навчання. Майже всі  учні класу навчаються із задоволенням, проте один учень ( Петрук С. ) має початковий рівень навчальних досягнень.

     Колектив класу діяльний, живий, енергійний. За даними останнього анкетування під час вивчення мікроклімату колективу, активність учнів класу виявилась такою: 50% дітей проявляють себе надзвичайно активно в житті колективу; 25% дітей мають середній рівень активності; а 15% від загальної кількості дітей майже не цікавляться справами колективу. Загалом стосунки у класі товариські, толерантні, приятельські. Діти можуть організовувати самостійно справи, підтримувати одне одного й допомагати в критичних ситуаціях.

         Діти класу активні, люблять і вміють виконувати різні доручення. Упродовж минулого року ми всіляко підтримували рівень громадської активності, зацікавленості життям класу, навчанням, що сприяло створенню позитивного мікроклімату в колективі. Це добре позначилось на успіхах дітей у навчанні. За рік ми досягли успіхів у вихованні таких якостей як ініціативність, чесність, акуратність, відповідальність за власні вчинки. Негативною якістю для багатьох дітей є непосидючість, яка заважає навчальному процесу. Стан здоров'я учнів задовільний. Деяким школярам рекомендовано займатися у спецгрупах  з фізкультури.

       У класі формуються звичаї  та традиції, які допомагають формувати  класний колектив, розвивають позитивні якості усього колективу та окремо кожного учня.

      Більша частина батьківського колективу зацікавлена в організованості класного колективу, у високому рейтингу навчальних досягнень своїх дітей, а тому є активними учасниками навчально-виховного процесу в школі.

Категорія: Класному керівнику на допомогу | Додав: Галочка (10.02.2016)
Переглядів: 758 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar