Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora
Головна » Статті » Конспекти виховних годин » Конспекти виховних годин

Тиждень початкових класів Навчально-спортивна гра «Веселий експрес»

Тиждень початкових класів

Навчально-спортивна гра

«Веселий експрес»

 

 

Підготувала

вчитель початкових класів

спеціаліст вищої категорії

Сущик Ніна Степанівна

 

 

 

 

 

 

ХІД ГРИ

I.                ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП ГРИ

Заздалегідь об'єднати класи у команди, обрати капітанів.

II.                 МОТИВАЦІЙНИЙ МОМЕНТ ГРИ

— Діти, ми сьогодні зібралися, щоб визначити, хто краще працював на уроках, добре засвоїв програмовий матеріал, уміє працювати в групі, давати швидкі та змістовні відповіді.

ІІІ.ОСНОВНИЙ ЕТАП ГРИ.

ПОДОРОЖ СТАНЦІЯМИ

Станція «Цікавий квадратик»

1.              Назвати дні тижня.

2.            Сашка пригостили яблуками. Половину він з'їв, а решту 4 яблука відніс Оленці. Скільки яблук дали Сашкові?

3.               Розв'яжи задачу.

П’ять берізок, дві смерічки зеленіють над потічком. Біля них — одна ожина... Скільки всіх дерев. Скажи-но! (7, адже ожина — кущ)

4.                Назвати літні місяці.

5.                Що таке периметр?

6.                Що важить більше 1 кг пуху чи 1 кг заліза?

7.            У семи братів по одній сестрі. Скільки всього дітей у родині? (7 братів та 1 сестра)

8.Назвати геометричні фігури.

9. Скільки лап у 5 кошенят?

10. Розгадати ребуси: «Р 1 А», «7' Я», «Мі 100»

Станція «Спортивна»

1.                                  Гра «Дерева, кущі, трави».

2.               Пострибати на скакалці. (Хто більше за 1 хв?)

3.               Назвати видатних спортсменів України.

4.               Де відбулися змагання з футболу «Євро-2012»?

5.               Скільки спортсменів у футбольній команді?

6.                У якому виді спорту досяг значних успіхів Олександр Береш?

7.                Відгадати загадки.

•            Як не бий, він не заплаче, Тільки сам завзято скаче. (М'яч)

•            Дві дощечки. Дві сестри понесли мене згори. (Лижі)

• У зимову веселу пору Ми кращі друзі дітвори: Возять діти нас на гору, ми — веземо їх з гори. (Санчата)

8.                Які спортивні ігри з м'ячем ви знаєте?

Станція «Читаймісто»

1.               Назвати героїв українських народних казок.

2.               Додати слово у прислів'я.

-                   Де сила не візьме, там________ допоможе.

-                   На сонці тепло, а біля________ добре.

-                   Хочеш їсти калачі - не ________ на печі.

3.Назвати видатних українських письменників.

  1. Заспівати пісню Колобка.
  2. Як звали сестру Щека, Кия та Хорива?
  3. У якій казці звірі жили у предметі одягу, який загубив мисливець?
  4. Як називають людину, яка пише книжки?
  5. Як ще можна назвати райдугу?

9.Продовжити логічний ланцюжок:

чорний, зелений, білий, ; малина, смородина, агрус,;

Тетяна, Ірина, Марина, .

10. Промовити скоромовки.

  • Босий хлопець сіно косить.

Роса росить босі ноги.

  • Хитру сороку спіймати морока,

А на сорок сорок —сорок морок.

Станція «Веселі нотки»

  1. Скільки ліній у нотному стані?
  2. Заспівати веселу пісню. (1 куплет)
  3. Назвати четверту ноту в нотному стані.
  1. 3 якими нотами можна зварити суп? (Фа-соль)
  2. Яка тварина наступила на вухо людині, яка не має слуху?
  3. Назвати типи музики.
  4. 3 яких пісень ці рядки?
  • І тоді хмарки склика

В танець музика дзвінка,

І на скрипці коник грає веселіше.

* Від блакитного струмка починається ріка.

Ну, а дружба починається з усмішки. («Усмішка»)

  • Букви в зошиті писать На «12», не на «5» —

Вчать у школі, (Тричі)

Додавати і ділить,

Менших себе боронить —

Вчать у школі (Тричі). («Вчать у школі»)

• Два півники, два півники Горох молотили.

А курочки-чубарочки

До млина носили. («Два півника»)

  1. Із співом якої пташки порівнюють гарний спів людини?
  2. Як називається пісня, у якій бабуся загубила своїх двох улюбленців?
  3. Назвати людей, які:

• грають на гітарі —  ; грають на трубі —; грають на барабані — .

Станція «Природознавча»

1. Доповнити висловлювання.

У зайчихи — зайчата. У лисиці-_______________ У ведмедиці —

2 .Доповнити висловлювання.

Орган зору — ; орган слуху —;орган нюху —; орган смаку— ;дотику— .

  1. На якому дереві ростуть жолуді?
  2. Як називається найбільша зірка?
  3. Коли воду можна носити в ситі?
  4. Назвати лікарські рослини.
  5. Скільки ніжок у комах?
  6. Якого кольору повітря?
  7. Відгадати загадки.
  • Крил не має, скрізь літає,

Та ще й куряву здіймає. (Вітер)

  • Хто на собі свою хату несе? (Равлик)

• Коли немає — чекають, коли прийду (Дощ)

  1. Закінчити речення. Щоб город перекопати, Що беруть до рук? (Лопату) Потім з рук у м’яку грядку Висівають що? (Зернятка) Щоб зернятко ожило Треба сонце і... (тепло). А чому рослина сходить? Бо корінчики п’ють... (воду).

Станція «Кольорова галявина»

  1. Скільки кольорів у веселки?
  2. Назвати основні кольори.
  3. Як називається дощечка, на якій змішують фарби?
  4. Які кольори належать до теплих?
  1.    Що таке натюрморт?
  2. Що таке орнамент?
  3. Як отримати рожеву фарбу?
  4. Відгадати загадку.
  5. У коробці спочивають.

Спритні хлопці-молодці,

Убрання барвисте мають І загострені кінці.

На папері слід лишають,

Ми звемо їх... (олівці).

  1. Яку фарбу отримаємо при змішуванні жовтої та синьої фарби?
  2. Якого кольору волосся Мальвіни?

Станція «Театральна»                        

Розіграти казку «Ріпка» (учні отримують реквізит у вчителя).

  1. . ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА ГРИ

Підбиття підсумків гри. Нагородження учасників.

Категорія: Конспекти виховних годин | Додав: Галочка (08.02.2016)
Переглядів: 825 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar